Gorący sezon w Public Bridge

Rozwinięta usługa media relations, wygrane przetargi na kreację oraz obsługę promocji sprzedaży, kampania wizerunkowa ATL, eventy produktowe w 10 miastach Polski oraz przygotowywana właśnie kolejna edycja programu WoMM – to tylko wybrane projekty Public Bridge w bieżącym kwartale.

Tylko przez trzy ostatnie miesiące w przygotowywanych kampaniach wykorzystano tak różnorodne narzędzia komunikacji z Klientem ostatecznym, jak teaser w kampanii ATL, realizacje wspierające angażowanie na poziomie WoM: mailingi, blogi i fora internetowe,  atrakcyjne mechanizmy buy and get czy promocje, konkursy oraz kampanie CPC na Facebooku. Wszystko, by pozytywnie zaskoczyć konsumenta i wzbudzić jego zainteresowanie. Różnorodność wykorzystywanych narzędzi i mediów, w tym wspieranie bieżących działań obsługiwanych marek poprzez kanały social media to główna wartość doceniana przez stałych klientów Public Bridge. W wakacje agencja skupi się na przekonaniu klientów do rozszerzonego pakietu usług z zakresu media relations. Obszerna baza kontaktów mediowych i specjalizacja w dziedzinach: designu, produktów householdowych, branży budowlanej, kosmetyki, turystyki i IT, mają się stać wizytówką oferty PR agencji.

Public Bridge to agencja zintegrowanego marketingu, współpracująca na stałe z AdeLine SA, DUKA Polska SA, Danone, DOMAR SA, Grupą Maspex Wadowice, Knauf Insulation, McCain i Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Misją agencji jest budowanie stabilnych mostów komunikacyjnych pomiędzy markami a ich otoczeniem. 



Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.