Pierwszy most z „Lubię to” na Facebooku

Użytkownicy serwisu Facebook od dzisiaj wspólnie budują pierwszy most z tak zwanych „lajków”. Agencja marketingu zintegrowanego Public Bridge uruchamiając własną stronę fanów kontynuuje realizację misji, jaką jest konsekwentne budowanie mostów pomiędzy marką a otoczeniem.

Do polubienia strony zachęca nowy brand hero agencji, któremu jeszcze nie nadano imienia. Ptaszek podkreśla ideę fanpage: Tutaj budujemy mosty z lajkowej riposty. - Na co dzień stawiamy mosty komunikacyjne dla naszych Klientów, a na Facebooku zapraszamy użytkowników, aby przyłączyli się do zabawy w budowę mostu z lajków poprzez kliknięcie w „Lubię to”. Każdy może dorzucić własną cegiełkę – wyjaśnia Alicja Skibicka, Creative Director Public Bridge.

Przed fanami strony spore wyzwanie. Razem zbudują kolejne wirtualne przęsła najznakomitszych projektów budownictwa mostowego na świecie. Public Bridge obiecuje cotygodniowy raport z budowy.

Strona fanów agencji jest dostępna tutaj.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.