Public Bridge w czołówce agencji marketingu zintegrowanego

Według badania realizowanego na przełomie stycznia i lutego 2011 roku przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Media i Marketing Polska agencja marketingu zintegrowanego Public Bridge „plasuje się w czołówce” agencji BTL w Polsce.

Ankieterzy Millward Brown SMG/KRC przeprowadzili wywiady z klientami agencji. W raporcie opublikowanym na łamach nr 7/8 2011 magazynu "Media i Marketing Polska" zaprezentowano wyniki wszystkich agencji BTL, ocenionych przez co najmniej pięciu respondentów z trzech różnych firm. Agencja Public Bridge w siedmiu na trzynaście kategorii uplasowała się powyżej średniej, m.in. w zakresie zadowolenia ze współpracy z agencją, zadowolenia z obsługi klienta, zadowolenia z kreacji i produkcji oraz ze strategii, badań i analiz. Dodatkowe kategorie, w których agencja Public Bridge wyprzedza inne to potwierdzenie ze strony klientów, że „poleciliby agencję swojemu przyjacielowi” oraz że jej usługi „są warte pieniędzy, które jej płacimy”. Jednocześnie zaznaczono, że agencja „rozumie nowe media”, a w raporcie można właśnie wyczytać, że „klienci najbardziej cenią sobie jej podejście do nowych mediów”.

Oceniany 2010 rok był bardzo pracowity dla Public Bridge. Agencja pozyskała nowych klientów, rozwinęła dział kreacji i planowania strategicznego, rozbudowała dział sprzedaży i graficzny. Dodatkowo w ramach agencji powstał zespół bezpośrednio odpowiedzialny za komunikację online ze społecznościami oraz realizację kampanii marketingu szeptanego.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.