DUKA zaprasza na kawę

W drugiej połowie czerwca w wybranych sklepach DUKA rusza aromatyczny projekt DUKA Coffee. Klienci odwiedzający sklepy marki oferującej szwedzki design do kuchni i jadalni, poszukując nowych inspiracji do odświeżenia domowej przestrzeni, będą raczyć się smakiem przepysznej kawy do wyboru: americano i latte. To kolejny krok marki DUKA w rozwijaniu w całej sieci sprzedaży nowego konceptu wizerunkowego „Kitchen Life”.

Spojrzenie DUKA na kuchnię jako centrum każdego domu, przestrzeń, w której odpoczywamy, spędzamy czas z rodziną i przyjaciółmi, pracujemy i bawimy się jest spójne ze współczesnymi trendami konsumenckimi. Projekt DUKA Coffee ma na celu, aby Klienci sklepów, dzięki samodzielnie przygotowanej przez siebie kawie, poczuli się jak w domu.

Dla miłośników marki istotna staje się możliwość rozmowy na temat towarzyszącej im pasji gotowania, wymiana spostrzeżeń w zakresie nowoczesnego wzornictwa oraz najnowszych trendów panujących w nakrywaniu do stołu i oprawie własnego domu. Te potrzeby to naturalny rezultat dynamicznych zmian zachodzących w sposobie postrzegania kuchni jako przestrzeni oraz pomysłu na czas wolny. DUKA, zapraszając klientów do swojego świata, zaraża pasją do otaczania się pięknym i oryginalnym wzornictwem wysokiej jakości, które dostarcza radości podczas realizowania kulinarnych pasji.

Kawa przez pierwsze dwa tygodnie będzie upominkem do każdych zakupów, a następnie będzie kosztowała symboliczne 3 złote. Na dobry początek ruszy w sześciu sklepach DUKA, zlokalizowanych w warszawskich centrach handlowych - w Arkadii, Wola Parku i Złotych Tarasach, oraz w szczecińskiej Kaskadzie, katowickim Silesia City Center oraz krakowskiej Galerii Kazimierz.

Komunikację projektu w centrach handlowych wspierają materiały POS: trójwymiarowe standy z wystającymi kubkami i hangery. Za kreację i produkcję materiałów, w tym całościową oprawę DUKA Coffee (m.in. design kubków i opakowań na cukier oraz projekt funkcjonalny modułów serwujących) odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Public Bridge.

Sieć szwedzkich salonów DUKA w Polsce składa się aktualnie z 30 salonów oraz sklepu internetowego. Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo. Asortyment sklepów DUKA składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Co sezon, czyli cztery razy w roku do sprzedaży trafiają kolekcje zaprojektowane przez projektantów DUKA według najnowszych trendów wnętrzarskich.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.