Dynamiczny rozwój sieci DUKA – nowe otwarcia sklepów w Polsce i ekspansja zagraniczna

Znana ze skandynawskiego wzornictwa do kuchni i jadalni Duka kontynuuje dynamiczny rozwój w Polsce i poza jej granicami. Od 2013 roku, kiedy to dołączyła do grona marek pod opieką polskiej Grupy Grass, DUKA Polska przeżywa rozkwit działalności, potwierdzony dynamicznym wzrostem obrotów zarówno w kanale stacjonarnym, jak i w sklepie on-line: www.duka.com.

W chwili zmiany właściciela licząca 32 sklepy sieć ze skandynawskim wzornictwem, w minionym roku rozwinęła się o 11 dodatkowych salonów sprzedaży. Oferta marki obecna wówczas w Polsce i Szwecji, weszła w 2015 roku na rynek bułgarski i holenderski. - Dla nas 2015 to był bardzo udany rok. W ciągu 12 miesięcy powiększyliśmy sieć o ponad 30%. Ten wynik z pewnością byłby niemożliwy bez naszych partnerów franczyzowych, z którymi otworzyliśmy 5 sklepów w Polsce i 2 za granicą. Co więcej, nasi partnerzy już po pierwszych miesiącach, deklarują chęć dalszej współpracy w nowych lokalizacjach. Już dziś wiele projektów mamy potwierdzonych i wiemy, że tempo rozwoju nie będzie niższe niż w 2015 roku. – podsumowuje Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju sieci DUKA.

Do 2016 roku marka planuje rozwój w Polsce i poza granicami do 80 salonów. Grupa zapowiada otwarcia nowych sklepów w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Nadal rozwija się w Polsce. 30 marca br. nowy sklep DUKA został otwarty w Galerii Słonecznej w Radomiu (to pierwszy sklep marki w tym mieście). Trwa także intensywna modernizacja już istniejących salonów, jak w centrum handlowym 3 Stawy w Katowicach oraz w Galerii Łódzkiej. Z początkiem kwietnia po remoncie w nowej odsłonie zostanie zaprezentowany również sklep DUKA w Solaris Center w Opolu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.