Biuro prasowe

Informacje prasowe

Materiały dla mediów

Dla dziennikarzy:

Logowanie

Rejestracja

Kontakt dla mediów

Ewelina Kocenda
Marketing Content Specialist

Public Bridge sp. z o.o
ek@publicbridge.pl
tel.: 71 377 52 81
www.publicbridge.pl

drukujwersja txtpdf

DUKA zdobywa północ - otwarcie w Galerii Północnej w Warszawie

20 września 2017

Sieć salonów wyposażenia wnętrz DUKA ma powody do świętowania – w połowie września marka otworzyła swój 60 salon w nowopowstałej Galerii Północnej w Warszawie. Tym razem zorganizowano podwójne otwarcie: 13 września odbył się preopening dla osób z zaproszeniem, natomiast 14 września nastąpiło oficjalne otwarcie dla wszystkich Klientów.

Nowy sklep DUKA pojawił się w Galerii Północnej, która jest obecnie największym centrum handlowym w stolicy. Mieszkańcy warszawskiej Białołęki mogą korzystać z ponad 200 sklepów, kawiarni, punktów usługowych, gastronomicznych i parkingu. Atrakcją jest klimatyczny taras na dachu budynku. 14 września odbyło się oficjalne otwarcie galerii.

W takim otoczeniu pojawił się sklep DUKA oferujący wyposażenie i akcesoria w unikalnym, skandynawskim stylu. Pierwsze otwarcie odbyło się 13 września dla specjalnie zaproszonych gości, którego wstęp poprowadziła popularna dziennikarka, Magda Mołek. W trakcie spotkania złożono podziękowania inwestorom i partnerom, przemówienie wygłosiła również burmistrz dzielnicy Białołęka, Ilona Soja-Kozłowska. Następnie odbyło się przyjęcie na dachu galerii. Gościom serwowano potrawy przygotowywane przez Andrzeja Polana, znanego m.in. z programu „Doradca Smaku” stacji TVN. Natomiast 14 września sklep otworzył się dla wszystkich Klientów, którzy pojawili się tłumnie na miejscu. Dodatkowo, w sobotę, dwa dni po otwarciu, DUKA przygotowała stand z niezwykłym poczęstunkiem dla pierwszych Klientów: wytrawne babeczki, podawane m.in. z pastą z kurczaka, rukolą i oliwką, pastą z łososia, kaparamii świeżym koperkiem, oraz twarożkiem, pomidorami koktajlowymi, świeżym ogórkiem i natką pietruszki.

Salon o powierzchni 104m² prowadzony jest w ramach współpracy franczyzowej. To już 60 sklep otwarty na terenie Polski. DUKA pojawia się w największych galeriach i centrach handlowych w kraju. Wybór każdej nowej lokalizacji jest dokładnie przemyślany i opracowany. Galeria Północna to miejsce o dużym potencjale sprzedażowym, które swoim rozmiarem i dostępnością marek przyciąga wielu Klientów z całej Warszawy i okolic.

Sieć handlowa DUKA bardzo prężnie rozwija się otwierając kolejne sklepy w miastach Polski i za granicą. Marka poszerza swój zasięg również za pośrednictwem sprzedaży on-line. Planowane są następne otwarcia i przedsięwzięcia wzmacniające markę DUKA.

Załączniki: