Biuro prasowe

Informacje prasowe

Materiały dla mediów

Dla dziennikarzy:

Logowanie

Rejestracja

Kontakt dla mediów

Paulina Jackowska
Dyrektor Zarządzająca

Public Bridge Sp. z o.o
pt@publicbridge.pl
tel.: 783783278
www.publicbridge.pl

drukujwersja txtpdf

Kampania #DumnyDekarz promuje rzemiosło i fach w ręku

14 czerwca 2019

Pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, wsparciu marki Dakea oraz pod patronatem mediów branżowych rozpoczęła się kampania #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja zawodu oraz promocja dobry praktyk podejmowanych przez aktualnych mistrzów dekarstwa.

W ramach landing page kampanii www.dumnydekarz.pl, dekarze mają możliwość pochwalenia się swoimi zawodowymi pasjami oraz zaprezentowania siebie i swoich sukcesów. Serwis posiada prosty i intuicyjny generator grafik. Dodanie zdjęcia do systemu pozwala na nałożenie własnego tekstu, oraz opcjonalne udostępnienie w mediach społecznościowych gotowej grafiki z logo akcji. Za każde zdjęcie opublikowane w serwisie internetowym inicjatywy #DumnyDekarz jest przekazywane 10 złotych na konto branżowego Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy. Zgromadzone środki finansowe posłużą do ufundowania stypendiów dla najlepszych uczniów klas dekarskich. Chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważna jest praca dekarzy, na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na tych fachowcach, a co z tym związane – na kluczową rolę, którą zawodowi dekarze pełnią w rozwoju rynku budowlanego – mówi Anna Deran, Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, mecenasa projektu.

Komunikacja inicjatywy #DumnyDekarz jest prowadzona w mediach społecznościowych oraz przy wsparciu patronów medialnych - magazynów „Dachy”, „Ekspert Budowlany” i „Forum Branżowe” oraz serwisów Obud.pl i Stolarka VIP. Promocję wspierają również bumper stickery z logo projektu.

W ramach kampanii przeprowadzono także cykl wywiadów z interesującymi osobowościami ze świata dekarskiego, które zebrano na łamach wydania DEKARZE 01/2019 - do pobrania bezpłatnie na stronie internetowej www.dumnydekarz.pl.

Rozmowy z dekarzami i mistrzami dekarstwa, pełne zaskakujących wątków, przybliżają blaski, ale również wyzwania dla branży. Prezentują specyfikę współczesnych firm dekarskich oraz niesamowite zaangażowanie dekarzy w jakość wykonywanej pracy. – Wierzymy, że to pierwsze wydanie „DEKARZY” zainteresuje szersze grono specjalistów, klientów, jak również młodzieży decydującej się na kształcenie i pracę z zawodzie – mówi Magdalena Zarzycka reprezentująca markę Dakea, która objęła projekt #DumnyDekarz swoim patronatem.

Załączniki: