Jak osiągnąć sukces w branży dekarskiej? Akcja #DumnyDekarz

Inicjatywa #DumnyDekarz promująca dekarstwo poprzez umożliwienie profesjonalistom zaprezentowania siebie oraz swoich sukcesów to wstęp do dyskusji o branży, jej rozwoju i popularyzacji zawodu dekarza. Z jednej strony prognozy są obiecujące – odczuwalne jest coraz większe zapotrzebowanie na nowe inwestycje, wzrasta PKB a także perspektywa pozyskania nowych kontaktów. Drugą stroną medalu jest brak wystarczającej liczby wykwalifikowanych pracowników oraz znikoma ilość chętnych do pracy w tym fachu. Do polepszenia sytuacji na rynku dekarskim dąży projekt #DumnyDekarz – ogólnopolska inicjatywa branżowa, działająca pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy.

CIERPLIWOŚĆ I NOWE TECHNOLOGIE

Na renomę trzeba sobie zapracować, będąc dokładnym i uczciwym ekspertem. Swoją pracę warto dokumentować i reklamować w sieci, o czym przekonują mistrzowie dekarstwa, Marek i Paweł Francuz, jedni z bohaterów rocznika Dekarze 01/2019 wydanego w ramach akcji #DumnyDekarz. Rodzinny biznes z wieloletnią tradycją może pochwalić się nie tylko pozytywnymi opiniami na portalach społecznościowych, ale również kreatywnym podejściem w komunikacji - ile jest firm na polskim rynku, które pokazują kolejne etapy realizacji nagrywając filmy z drona? Wysoka jakość pracy idąca w parze z umiejętną aktywnością w Internecie to czynniki, na które klienci z pewnością zwrócą uwagę.

JAKOŚĆ I LEPSZE NARZĘDZIA

Agnieszka Stożek udowadnia, że „baba na dachu” nie powinna nikogo dziwić i w zawodzie dekarza radzi sobie bardzo dobrze. Ona i jej ojciec Jan Stożek to kolejni bohaterowie, których historię można poznać pobierając darmowy rocznik Dekarze 01/2019, dostępny na stronie www.dumnydekarz.pl. W wyjątkowym wywiadzie zdradzają m.in., że przepis na sukces w branży to „robienie dobrej roboty” - wtedy praca sama szuka człowieka. Kolejną cenną radą jest inwestowanie w nowoczesne narzędzia zamiast w lepsze firmowe auta.

WIEDZA I WŁASNA NISZA

Kluczem do rozwoju zawodowego może być skupienie się na konkretnej specjalizacji oraz „pójście nie w ilość” zleceń, jak tłumaczą kolejni eksperci, a w ich dostosowany do siebie charakter. Niezmiernie ważne jest nieustanne zdobywanie wiedzy na temat fachu, rozwijającego się rynku materiałów czy nowych rozwiązań. Daniel Baliński i Marcin Solarek, mistrzowie dekarstwa z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem, stawiają na naukę, przekazywanie swojej wiedzy kolejnym pokoleniom dekarzy oraz integrację środowiska dekarskiego. Te same wartości przyświecają inicjatywie #DumnyDekarz - kliknięcie przycisku POMAGAJ na stronie www.dumnydekarz.pl i stworzenie własnej grafiki z logo projektu to 10 zł przekazane na wspieranie młodych dekarzy, uczących się zawodu. Zgromadzone środki finansowe posłużą do ufundowania stypendiów w roku szkolnym 2019/2020 dla najlepszych uczniów klas dekarskich.

TRENDY I PODZIAŁ OBOWIĄZKÓW

Trzech braci - Karol, Wojciech i Sylwester Bednarscy to pracowici pasjonaci, którzy jako czynnik ich sukcesu wyróżnili jasny podział obowiązków. Każdy z nich ma swoją specjalizację, dzięki czemu idealnie się uzupełniają a każdy z nich robi to, w czym są najlepszy. Obserwacja aktualnych trendów, wszechstronność, a także umiejętność rozmowy z inwestorem to kolejne elementy, które pozytywnie wpływają na ocenę firmy dekarskiej.

DOŁĄCZ DO AKCJI #DUMNYDEKARZ

Inicjatywa #DumnyDekarz umożliwia pokazanie swojej pracy, wsparcie przyszłych adeptów rzemiosła oraz inspirowanie się doświadczeniami kolegów po fachu. Wywiady prezentowane na łamach Dekarzy 01/2019 prezentują specyfikę współczesnych firm dekarskich, porady i ich różne doświadczenia. To lektura przyjemna i obowiązkowa, nie tylko dla osób związanych z branżą. Do pobrania bezpłatnie na stronie: www.dumnydekarz.pl 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.