Trzecia edycja akcji #DumnyDekarz dużym sukcesem

Inicjatywa marki Dakea, producenta okien dachowych, odbiła się szerokim echem w branży dekarskiej. Trwająca od maja 2019 kampania wspiera młodych dekarzy oraz integruje profesjonalistów.

By wesprzeć akcję, nad którą mecenat objęło Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, wystarczy pobrać darmową broszurę Dekarze 2/2020, stanowiącą zbiór wywiadów z doświadczonymi, pełnymi pasji, mistrzami dekarstwa. Za każde unikatowe pobranie inicjatorzy akcji przekażą 10 zł na konto PSD, a zebrane środki posłużą ufundowaniu zestawu profesjonalnych narzędzi najzdolniejszym absolwentom klas dekarskich.

Akcja #DumnyDekarz postawiła sobie kilka ambitnych celów - zainteresowanie nastolatków pracą na dachu, poprzez promowanie, w nowoczesny sposób, profesjonalnych postaw i zerwanie ze stereotypowym obrazem pracy na budowie, integrując przy tym środowisko dekarskie oraz tworząc poczucie wspólnoty.

Udział nowych technologii, ilość pojawiających się ułatwień i rozwiązań w kryciu dachów, a także połączenie adrenaliny i intelektualnych wyzwań czynią ten zawód wyjątkowym. Najlepsi dekarze nie narzekają na brak zleceń, a ich wynagrodzenie potrafi być wyjątkowo atrakcyjne.

By wesprzeć wyższy cel wystarczy odwiedzić stronę www.dumnydekarz.pl. Trzecia edycja potrwa do końca roku. Wartym uwagi miejscem jest regularnie prowadzony profil na portalu Facebook - https://www.facebook.com/dumnydekarz - będący przestrzenią do dyskusji na tematy bliskie dekarzom.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.
Nasz serwis korzysta z informacji zapisywanych za pomocą plików cookies.